Witajcie w mojej Minilandii!

Drogi Gościu,co znajdziesz w mojej Minilandii? Wszystko o wnętrzach które mnie inspirują,Rodzinie którą kocham,domku w którym mieszkam i innych rzeczach,które mnie wzruszają,czasem złoszczą lub denerwują ale na pewno obchodzą ;-) Możesz też obejrzec to co udało mi się stworzyc w wolnych chwilach,których wciąż mam za mało-jeżeli coś Cię zainspiruję,zostaw proszę komentarz-dziękuję i zapraszam.Miłej lektury!Ania

wtorek, 1 grudnia 2009

Adwent w Minilandii-świąteczne kartki i wianek



Zgodnie z postanowieniem,w drugim dniu adwentu powstała kolejna świąteczna ozdoba-wianek.Jeszcze nie mam dla niego miejsca i chyba poczeka na Święta w torebce foliowej ;-) Uwielbiam Święta Bożego Narodzenia ale sztywno trzymam się zasady dekorowania domu dopiero na święta,najwcześniej dzień przed wigilią.To dla mnie ważne-odwlekam ten cudowny czas jak najdłużej ponieważ chcę poczuc prawdziwie świąteczny nastrój i nie chcę by dekoracje i święta opatrzyły mi się zanim nadejdzie ich czas. To nie znaczy,że czas adwentu jest pusty-w moim domu zagościły dwie mini-poisencje i 'grudniki',ale z właściwym dekorowaniem jeszcze czekam.

Jedną z moich stałych,adwentowych tradycji jest przygotowywanie świątecznych kartek z życzeniami,którymi obdarowywuję najbliższych. W tym roku jeszcze nie ruszyłam z kartkami,ale znalazłam zdjęcia z zeszłego roku-niestety tylko kilka i to tylko jednego rodzaju kartek...


Jestem zachwycona tym co dzieje się na blogach,które obserwuję-adwentowe i świąteczne dekoracje są piękne i bardzo inspirujące.Mam nadzieję,że dzięki nim nie zabraknie mi pomysłów na kolejne adwentowe ozdoby.
Pozdrawiam,Ania

7 komentarzy:

Migdalowa pisze...

wszystko tu piekne..naprawde:)bede zagladac,napatrze sie i pekne z zazdrosc:)

Unknown pisze...

Dziękuję,jest mi bardzo miło ;-)

Dag-eSz pisze...

Witaj Aniu,
dziękuję za odwiedzinki u mnie na blogu ;) ja też jestem za tym aby stroić na Swieta dom przed samą Wigilią, choć czesto mnie korci aby zrobic to szybciej, teraz pewnie bedzie troche szybciej, bo w weekend przed świętami ;), potem tyle jest roboty a jeszcze mój małżonek wraca i trzeba się męzem nacieszyć ;) choć samą choinkę (teściową) pewnie bedziemy ubierać przed samą Wigilią ;)
Ładny wianuszek i kartki bardzo pomysłowe! ;)
Pozdrawiam :)

Penelopa pisze...

jestem w tym samym fanklubie.
Choinkę stroimy w wigilię raniutko, cho myslę, że dzień wcześniej też jest dopuszczalne. Inaczej widok choinki powszednieje i w dzień świąt aż tak nie zachwyca.
Twój wianuszek jest bardzo delikatny a kartki własnoręcznie zrobione są najpiękniejsze.
Pozdrawiam.

ushii pisze...

ja też nie wyobrażam sobie strojenia choinki wcześniej niż w Wigilię rano :)

ale różne drobne akcenty - wianek adwentowy, kilka zawieszek - właśnie tego typu drobiazgi jak twoja chwilowa choineczka, pojawiają się u mnie stopniowo przez cały grudzień, bo tak kocham święta, że muszę coś szykować i robić bo inaczej bym pękła :)

a choineczka bardzo pomysłowa :)
karteczki też ładne... ja dopiero pierwszy raz w tym roku publicznie rozpowszechniam swoje kartki, wcześniej tylko dla najbliższych coś robiłam :)

Unknown pisze...

Penelopo,migdalowomi,Dag-eSz,ushii -Cieszę,się że nie jestem odosobniona w swoim wyborze i nie tylko ja zwlekam z dekorowaniem domu.
USHII-rozumiem Cię doskonale,ja też coś muszę robic,jak chyba zresztą większośc z nas tutaj ;-))) Twoje kartki są b.ciekawe,a sama idea ich tworzenia i obdarowywania nimi bliskich idealnie wpisuje się w świąteczne wartości.
Pozdrawiam Was serdecznie,miło mi że do mnie zaglądacie ;-)

THE pisze...

Witaj Aniu,

Twój wianuszek jest prześliczny, pozwolisz że będę do ciebie zaglądała częściej :) Pozdrawiam serdecznie ciebie i Gabrysię :)

Related Posts with Thumbnails