Witajcie w mojej Minilandii!

Drogi Gościu,co znajdziesz w mojej Minilandii? Wszystko o wnętrzach które mnie inspirują,Rodzinie którą kocham,domku w którym mieszkam i innych rzeczach,które mnie wzruszają,czasem złoszczą lub denerwują ale na pewno obchodzą ;-) Możesz też obejrzec to co udało mi się stworzyc w wolnych chwilach,których wciąż mam za mało-jeżeli coś Cię zainspiruję,zostaw proszę komentarz-dziękuję i zapraszam.Miłej lektury!Ania

środa, 25 listopada 2009

Misie mają święto



















Trochę późno sobie przypomniałam,że dzisiaj jest taki ważny dzień...A szkoda,bo wczoraj planowałam wiele atrakcji dla... Gabrysiowego misia-spacer,huśtawka,zakupy.Ale dzisiaj zamiast misia przed wyjściem z domu wręczyłam Gabrysi lalę i to ona nam towarzyszyła na spacerku. A i swoich Misiach z moim eM też zapomnieliśmy... No i teraz mam małe wyrzuty sumienia-przepraszam Cię Gabrysiowy Puchatku,mój Łatku i Białasku mojego eM.
Goździki dla Was kochane Misie....

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails