Witajcie w mojej Minilandii!

Drogi Gościu,co znajdziesz w mojej Minilandii? Wszystko o wnętrzach które mnie inspirują,Rodzinie którą kocham,domku w którym mieszkam i innych rzeczach,które mnie wzruszają,czasem złoszczą lub denerwują ale na pewno obchodzą ;-) Możesz też obejrzec to co udało mi się stworzyc w wolnych chwilach,których wciąż mam za mało-jeżeli coś Cię zainspiruję,zostaw proszę komentarz-dziękuję i zapraszam.Miłej lektury!Ania

poniedziałek, 23 listopada 2009

Gabrysia,mój mały wielki człowiek ;-)







21 lutego 2009 o godz. 8:30 moje życie zmieniło się i już nigdy nie będzie takie jak kiedyś-zostałam mamą! Nie będę teraz opisywac całej masy emocji,które towarzyszyły przyjściu na świat mojego dziecka,chcę tylko powiedziec,że mój system wartości i priorytetów uległ zmianie i to co kiedyś wydawało mi się nie do przyjęcia(czyt.przynależnośc do stada qrek domowych) dzisiaj sprawia mi ogromną satysfakcję.

Jako pełnoetatowa Mama codziennie jestem świadkiem cudów-mały człowiek poznaje świat i zdobywa nowe umiejętności. Sama również czasami czynię cuda- udaje mi się posprzątac,ugotowac,zadbac o zaopatrzenie domu,zrobic makijaż i ułożyc włosy przy ząbkującej Gabrysi,jednocześnie pomagając jej i próbując przez to ząbkowanie jakoś przejśc...Ale jak to z cudami bywa,wychodzą mi one tylko czasami ;-)


Stale narzekam na brak czasu-mimo,że jestem w domu obowiązków i zajęc mam tyle,że niewiele mi zostaje wolnych chwil na np.twórczy relaks. Przedstawiam Wam co powstało z połączenia tych niewielu wolnych chwil i wielkiej miłości,która rozpiera każdą Mamę,mimo że obowiązki potrafią przytłaczac.
Szkoda,że pomysły nie mogą byc realizowane w takim tempie w jakim przychodzą do głowy ;-) Wszystkie Mamy ceniące swój czas,którego wciąż jest za mało na pewno też nad tym ubolewają...

Pozdrawiam serdecznie i idę już spac.Mam zamiar odezwac się jutro,może się uda?

Dobranoc.
Ania

3 komentarze:

Penelopa pisze...

Witaj Aniu :)
Zachwyciło mnie Twoje Słoneczko
, które promienieje szczęściem. Słodka ta Twoja Gabrysia i podobnie słodka wizytówkę-zawieszkę stworzyłaś.
Twoje wyczekane M, które prezentujesz ukradkiem;) na fotkach prezentuje się interesująco. Proszę o więcej... i zyczę spełnienia marzenia o małym białym domku :)
Pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

Oh Penelopo,bardzo Ci dziękuję za przesympatyczny komentarz-dodał mi skrzydeł i wiary,że warto dzielic się z innymi swoimi uczuciami i pomysłami-to dla mnie ważne,bo dopiero zaczynam ;-)
Dziękuję za miłe słowa i biegnę Cię odwiedzic ;-)
Pozdrawiam,Ania

Unknown pisze...

Aniu,masz śliczną,przesłodką córeczkę :) Proszę ją serdecznie ucałować od blogowej cioci!

Cieszę się,że do mnie napisałaś,jest mi bardzo miło.

Z Twojego banerka i zdjęć widać,że wasze mieszkanko udomowiłaś po swojemu.Jest przytulnie i domowo,tak jak lubię :)

Czekam na kolejne posty i zdjęcia.

Pozdrawiam cieplutko.

Related Posts with Thumbnails