Witajcie w mojej Minilandii!

Drogi Gościu,co znajdziesz w mojej Minilandii? Wszystko o wnętrzach które mnie inspirują,Rodzinie którą kocham,domku w którym mieszkam i innych rzeczach,które mnie wzruszają,czasem złoszczą lub denerwują ale na pewno obchodzą ;-) Możesz też obejrzec to co udało mi się stworzyc w wolnych chwilach,których wciąż mam za mało-jeżeli coś Cię zainspiruję,zostaw proszę komentarz-dziękuję i zapraszam.Miłej lektury!Ania

poniedziałek, 23 listopada 2009

Mały,biały domek po nocach mi się śni...





Moja Minilandia- moje mieszkanie,które kocham i w którym śnię o małym,białym domku... ;-)




Kilka migawek z malutkiego,ale wyczekanego M...













Zamieszczam na razie tylko kilka zdjęc, które na szybko znalazłam w swojej galerii- ciąg dalszy nastąpi...

Pozdrawiam!
Ania

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails